Obserwatorzy

wtorek, 19 stycznia 2016

Czekoladownik dla babci (+schemat)

Znowu wtorek, znowu ja :)
Przygotowałam coś na zbliżające się dni. Przedstawiam Wam czekoladownik dla babci. Bazę robi się łatwo i szybko z jednej kartki A4. Potem wystarczy ozdobić wedle uznania. Mój czekoladownik jest zamykany na magnes, ale równie dobrze będzie prezentował się wiązany na wstążkę. Oto bohater:




a tutaj schemat, wg którego robię czekoladowniki-wymiary dopasowane do czekolady widocznej na powyższym zdjęciu :) 
Szare linie to bigowanie. Klej nakładamy tylko na zakładki 1cm. Reszta złoży się sama ;)

W pracy użyłam:
   

pozdrawiam, Milena :)



3 komentarze:

  1. Śliczny czekoladownik, a schemat na 100% przypomina mi mój schemacik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że twór Ci się podoba. Szkoda, że nie trafiłam na Twój schemat, zaoszczędziłoby mi to sporo czasu :) Pozdrawiam

      Usuń