Obserwatorzy

piątek, 8 stycznia 2016

DT Przydasie Pasjonaty- Joanna jot.be.gie

Witajcie!

Dziś piątek - a więc dzień przypisany mi, a ściślej moim inspiracją. Kończę tym samym cykl prezetacji DT Przydasie Pasjonaty. Cieszę się niezmiernie i jest mi bardzo miło, iż będę mogła od dziś inspirować Was w tym miejscu. Mam nadzieję, że od Was również nauczę się wiele, a odwiedzając Wasze blogi - poznam nie jedno, fajne "sieciowe miejsce".

Abyście mogli mnie bliżej poznać, poniżej prezentuję kilka moich prac, choć zawsze mam problem z ich wyborem - bo każdą jedną kocham bezgraniczną miłością... ciężko więc typować te najlepsze. Wybrałam więc różnorodne...  Z rękodziełem jestem związana prywatnie (tzn. tworzę od zawsze, bo lubię) i zawodowo, jako instruktor w domu kultury. Scrapbooking jest dla mnie odskocznią od codzienności i ujęciem samych pięknych wyznań na skrawkach papieru.  Dzięki temu - wyznania te są naprawdę wyjątkowe i niepowtarzalne.
W swoich pracach nadużywam brokatu, falbanek, koronek i sznurka ;), lubię stonowane pastelowe kolory, choć zdarzają się mi chwile szaleństwa. Uwielbiam ręcznie robione kwiaty!
Agnieszce dziękuję za zaufanie - myślę, że będzie to czas fantastycznej współpracy zarówno z nią jak i resztą dziewczyn z DT.

Pozdrawiam serdecznie i życzę samych pięknych chwil w Nowym Roku!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz