Obserwatorzy

niedziela, 24 stycznia 2016

Gościnnie... Izabela

Witam!

Zapraszam na spotkanie z


Witam Was serdecznie!
 
Mam na imię Iza - w świecie blogowym czy scrapbookingu występuję jako "Z papieru robione".
Jestem mamą dwójki uroczych urwisów i żoną najfajniejszego faceta na całej kuli ziemskiej! (wiem, wiem, macie podobnie :) )
Jestem też kobietą  rozkochaną w kartkowaniu!!
O tak! - kartkowanie lubię najbardziej :) 
Moja przygoda w scrapowym świecie zaczęła się prawie 2 lata temu, 
kiedy całkiem przypadkowo natrafiłam w internecie na zdjęcia ręcznie robionych kartek.
Zafascynowana zaczęłam stawiać swoje pierwsze kroki wykorzystując metodę quillingu, 
jednak w bardzo szybkim czasie quilling zamieniłam na scrapbooking, 
z którym bawię się do dziś i myślę, że tak już zostanie ;)
W swoich pracach bardzo często wykorzystuję kwiaty, te gotowe, jak również kwiaty, które tworzę na własne potrzeby. Po prostu uwielbiam kartki i pudełka pełne kwiatów...
 
Moje prace możecie zobaczyć na FB:
jak również na blogu : http://zpapierurobione.blogspot.com/
 
A oto kilka fotek - można powiedzieć moich ulubionych tworów .







Bardzo dziękuję za możliwość zaprezentowania własnej twórczości :)  
i życzę wszystkim zaglądającym przyjemnej niedzieli!!
 
Pozdrawiam,
Iza 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz