Obserwatorzy

wtorek, 12 stycznia 2016

Tajemnicze pudełko.

Witam wtorkowo :)
To będzie mój dzień na blogu Przydasie Pasjonaty. Dziś przychodzę do Was z pierwszą inspiracją. Dostałam takie wytyczne: ma być kolorowo, tajemniczo i nawiązywać do bajki "Kraina lodu". Zaczęłam od końca, jak "Kraina Lodu" to śnieg, jak śnieg to pozostałości po świętach. Na biurku wylądowały więc świąteczne kolekcje UHK Gallery i Piątek Trzynastego. Teraz kolorowo: dodałam dwa odcienie żółtego, również z UHK Gallery. Na sam koniec tajemniczo. Exploding box, sam w sobie jest tajemniczy, ale jeszcze dodatkowo ukryłam wszystko w środku w kieszonkach zamykanych na ćwiek i sznurek, a na dnie postawiłam tekturową szufladkę, a w niej mała niespodzianka z Elsą i Anną :)
Wyszło tak:



w pracy użyłam:
      

Pozdrawiam Milena :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz