Obserwatorzy

niedziela, 27 marca 2016

Gościnnie w Przydasiach... Karolina

Witam w świąteczną niedzielę :)

Zapraszam na spotkanie z naszym gościem



Mam na imię Karolina, a w blogowym świecie funkcjonuję jako Karolina_Wycina.
Scrapbookingiem zainteresowałam się niecałe 3 lata temu i póki co jest to fascynacja totalna i całkowita. Uwielbiam kleić, ciąć, drzeć, ostatnio trochę chlapać i ciapać... i z tego przygotowywać głównie kartki, które są moją największą miłością, choć ostatnio odrobinę 'zbaczam' w kierunku notesów, albumów, tagów...
Nie mam swojego określonego stylu i póki co chyba go nie poszukuję - lubię różnorodność i tak też tworzę, różnorodnie i zmiennie, tworzę to co czuję i co mi akurat inspiracja przyniesie. Poza tym lubię i od czasu do czasu sięgam po haft krzyżykowy, do którego zamiłowanie jest u mnie rodzinne.
Cieszę się ogromnie i dziękuję za zaproszenie i gościnę na Przydasiowym blogu.

Przygotowałam dla Was kilka prac, w tym urodzinową kartkę w pudełku z wykorzystaniem materiałów dostępnych w sklepie:









Pozdrawiam,
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz