Obserwatorzy

wtorek, 22 marca 2016

Wtorki z Mileną

Dziś ściągnęłam tytuł posta od Agnieszki bo kompletnie nie mam pomysłu na nazwanie tej kartki ;)
Na życzenie klientki powstało wyjątkowe podziękowanie dla znajomego stomatologa. Pracę wykonałam na papierze P13 z kolekcji Serendipity. Część z Was pewnie już wie, że na tych papierach świetnie się mediuje, zostawiając tylko złoty wzór. Z kraftową częścią możecie zrobić co Wam się tylko zamarzy. Ja użyłam czarnej mgiełki. Pozostałe kolory na pracy są zasługą farb akwarelowych. Efekt tęczy zapewne jeszcze u mnie zobaczycie bo bardzo mi się to spodobało i nie wiedziałam, że to takie proste. Na serwetce, pod farbami, użyłam  gesso żeby po pierwsze ją usztywnić, po drugie ułatwić sobie cieniowanie.
Oto praca:



użyłam:
       

pozdrawiam


1 komentarz: